Wednesday, January 5, 2011

hari 1 2 3

kali ni tak de nak cerita apa2..ada gambar je..gambar2 ni sekitar 3 hari yang pertama..












5 comments:

  1. cepatlah balik tak sabar nk pegang baby!!

    ReplyDelete
  2. ceh...ahmad kan ada..ko tak puas pegang dia ke??

    oowww...aku tau..sebab dia dh demok..ko msti tak puas merasa masa dia tecit2 dulu.. =)

    ReplyDelete
  3. aku dah tak larat nak pegang dia sejak dia dah pandai makan ni!

    ReplyDelete
  4. Salam iffah. saya blogwalking, nampak blog awk. anak kita lahir pd hari yg sama. anak sy gegirl gak, lahir jam 1.15pm. suami x solat jumaat sbb kasihankan saya sorang2 meneran... smg diampunkan Allah. anak kami nak keluar time tu juga :) tahniah!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)