Friday, January 28, 2011

tasneem dan bedung

tasneem ni memang sejak dari lahir lagi dah kena bedung..ummi pun memang nak biasakan macam tu..senang sikit..
bukan apa,kalau berbedung ni tasneem selesa sikit kot..terutama masa nak tidur..kalau tak di bedung, sekejap je la jawabnya tasneem tidur..tapi kalau bedung, lama la sikit...senang ummi


tapi kadang2 ummi bagi can jugak kt tasneem sekali sekala nak tidur gaya bebas..ni biasa kalau tidur siang...malam sorry ye!!


tapi satu hari tu, tergelak2 ummi tengok tasneem...nak tau kenapa??




sila tengok gambar dibawah....






*

*

*

*

*

*

*

*


















ada rasa geram tak??
memang geram..rasa nak gigit2 je jari2 tu..
ni atok la yang bedungkan..tak berapa kemas..kalau nenek yang bedung, nenek dah gari siap2 tangan tasneem..memang tak keluar la jari halus mulus tu..
masa ni tasneem baru bangun tidur..tiba2 keluar jari2 kecik celah kain bedung tu..
lepastu boleh buat muka saje je..muka tak bersalah..siap sengih2 lagi...
sabar je lah kan..


p/s: bedung guna kain batik terus..senang sikit..lagipun kain batik kan besar..kalau pkai kain lampin tu..alahai..sekejap je dah terkeluar semua...

3 comments:

  1. halohhh halohh..
    shomelnyaaaaa dia.
    geramm niiiiii. isk geramnyee..
    gerammmmm. gerammmmm.

    ReplyDelete
  2. hew hew hew! comeyy je dia sengih2!!

    ReplyDelete
  3. fyra: sila la dtg cpt2 sikit..hehehe

    as: =)

    ReplyDelete

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)