Wednesday, August 17, 2011

susu untuk tasneem

diusia tasneem 7 bulan lebih..saya masih menjalankan aktiviti mengepam disekolah..
selalunya saya hanya sempat buat 1kali sesi pam sahaja..jarang saya dapat buat 2 kali..jadual tidak menyokong untuk saya mengepam sebanyak 2 kali..

satu hari sedang saya asyik mengepam, berlakulah dialog dibawah:
teman: pam lagi fah?banyak lagi?
saya  : a'a..pam..boleh lah..tak banyak pun, tapi biasanya saya pam masa sahur, dengan kat sekolah..boleh la dapat 1 botol lebih..akak tak pam lagi?
teman: tak dah..kalau kat pengasuh, dah campur dengan susu anmum..tapi kat rumah akak bagi susu badan..

alhamdulillah..walaupun susu ini tidak lah semeriah orang lain,(sehingga melimpah2 diluar peti) tetapi saya sangat bersyukur kerana saya rasa ia masih cukup untuk tasneem..alhamdulillah..alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)