Wednesday, January 25, 2012

jalan tanpa henti

assalamualaikum..

dah jarang ummi update blog nampaknya ye...
hehe...sibuk melayan tasneem yang sedang dalam fasa meneroka seluruh pelusuk rumah..

sopan je gambar ni..hehe


tasneem sedang dalam fasa menajamkan skill berjalannya..jadi masa-masa diisi dengan berjalan dari depan ke dapur sambil menyinggah disetiap bilik..dan ummi pulak, kalau asyik khusuk depan laptop,tak boleh juga..sekejap pun ummi rasa tak senang..apatah lagi berlama-lama walaupun dalam hati ummi ni sebenarnya melompat-lompat nak update blog, baca blog kawan-kawan dan perkara-perkara yang sewaktu dengannya...

ketika ini ummi mesti beri perhatian pada tasneem..risau ummi kalau-kalau tasneem ke tempat-tempat yang bahaya atau yang tak sesuai untuk bermain...kang tau-tau je dah hilang...rupanya tengah punggah bakul bawang kat dapur.

kalau bawa jalan kat luar mesti nak main pasir lah, daun lah...kayu lah..kadang-kadang ummi bagi juga..biar tasneem dapat kenal batu kayu pasir..jangan main sampah sudah..


apa-apa pun ummi tak mampu untuk menjaga tasneem secara total..walau kadang-kadang ummi beri sepenuh tumpuan pada tasneem tapi tak bermakna tasneem akan terhindar dari bahaya..hakikatnya Allah itu lebih berkuasa..Dialah yang Maha Menjaga..semoga Allah akan menjaga serta melindungi tasneem dimana sahaja.

4 comments:

  1. Dah jadi Tasneem the xplorer ye? fasa2 pembesaran anak.. teroka dan teroka.. :D

    ReplyDelete
  2. tu la...pantang jejak tanah..hari tu mmg saja bagi main pasir..hehehe

    ReplyDelete
  3. alahai jelesnye tgk tasneem yg semangat..dagu pun due..muhammad makin mengurus T_T

    ReplyDelete
  4. allah...tu dagu 2 sebab dia bergambar secara sopan..huhu..

    sebenarnya kurus je..ank2 yg lebih kurang umur tasneem ni nampak gk isinya..tasneem cmtu gk la..mkn dh mcm2..tak naik gk pun..huhu

    ReplyDelete

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)