Sunday, August 19, 2012

pertama kali untuk tasneem

ramadhan telah berlalu meninggalkan kita semua..dapatkah kita bertemu lagi dengan ramadhan yang akan datang??semoga Allah masih lagi memberi kita peluang untuk bertemu dengan ramadhan seterusnya...sementara itu, meneruskan lagi amal ibadah kita yang sudah dibiasakan sepanjang bulan Ramadhan ini..semoga iman kita sentiasa meningkat lagi dan lagi.... 

***********************

salam lebaran buat semua...

aidilfitri kali ini adalah pertama kali buat tasneem beraya di Johor..teruja juga ummi...(hahah..ape yang nak diterujakan pun xtau lah...)

semalam, masa iftar kita buat kali terakhir untuk ramadhan 1433 ini..tasneem dah buat aksi yang diluar kotak fikiran kami semua..

macam biasa, kebanyakan masa tasneem memang ummi pass kat abi je..agak semput nak menguruskan tasneem dalam keadaan ummi berbadan dua ni..dan biasanya kalau tasneem duduk dengan abi, dia akan lebih behave dan solehah.. jadi waktu iftar tu, tasneem duduk dengan abi..

seperti biasa, ada pinggan khas untuk tasneem..tapi, awal-awal je nak makan sendiri..dah tengah-tengah, nak abi pula yang suap..tiba-tiba mata tasneem ummi tengok dah lain macam je..makin lama makin kuyu!!!hahahahaaha...tidur masa makan!! yang tak tahaknye sambil kunyah boleh kuyu mata..

sabar aje lah ummi ni kan..yang ada kat situ semua dah tergelak-gelak..tasneem..taneem...penat sangat sampai boleh tertidur masa makan..menurun auntie ann..

tulah pertama kali ummi tengok tasneem tidur waktu makan...

kat kampung ni ramai orang nak melayan..tu yang tak kisah nak tidur...main je...sampai ke tengah malam...selagi orang tak tidur semua...dia pun sama naik tak tidur..

ish..ish...ish...

No comments:

Post a Comment

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)