Wednesday, March 23, 2011

ada kembarrr??

tasneem ada kembar ke??hehehehehe..






ok..siapa yang bijak sila teka yang mana satu tasneem??


p/s: gambar ni masa kita pergi kenduri kahwin kawan abi kat gunong, kelantan..masa cuti sekolah baru2 ni..

4 comments:

  1. tasneem yang kat tangan kanan abi dia tu =)

    ReplyDelete
  2. aku rasa anak ko kat tangan kanan ko jugak

    ReplyDelete
  3. ok..serius comel bangat kedua2 baby ini~~~ geram rase nk cubit2 je..lawa topi tasneem=) haah aku yg xjumpe lg pun pilih kat belah kanan tuh=p

    ReplyDelete
  4. tasneem sedang menunggu kedatangan makcik mimi...bila mau sampai...

    ReplyDelete

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)