Tuesday, November 1, 2011

hati-hati

kini ummi dan abi perlu lebih berhati-hati...
kerana tasneem dah ada kemahiran baru..



video

dah mula nak dapat kaki ummi rasa..
ni pun dah mula pandai panjat..
abi pun siap buat latihan untuk tasneem..
latih tubi turun dari katil..
masih belum mahir dan perlu perhatian lagi..
abi tak sabar nak tengok tasneem berjalan..
ummi pun sama..dan kadang2 rasa rindu detik2 tasneem yang tak pandai apa2 lagi..
hehe..

7 comments:

  1. siap girang gembira berjaya panjat meja! ha'ah, aku kadang2 pun rindu masa Ahmad bayi tapi mengenangkan dia asyik nangis je keje terus terpadam memori tu,hahaha!

    ReplyDelete
  2. momen2 indah..jgn dilepas peluang.. ;)

    ReplyDelete
  3. UA:tu la kan..tepuk tgn siap!sabar je la..ahmad kuat nanges ek..hehe..bila aku leh tgk tadika ahmad ni??

    UM:kadang rasa cam rugi pn ada sbb byk momen yg tlepas nk dirakam..rakam dlm hati je la..huhu..nnt kalau sesat kt kluang nk g jmp muhammad lah..

    ReplyDelete
  4. pandainya tasneem panjat2... comel lah die... tak lama lagi pandai lah tu berjalan... nanti die dah dapat kaki, penatlah umi n abi tasneem nak kejar.. hehe

    ReplyDelete
  5. hana:hehehe...sila bersedia ye tuk menghadapi saat2 ini...ni pun dh penat mengejar..kurus la ummi abi dia..

    nak kad!!

    ReplyDelete
  6. wahhahaa..mcm mane nak kurus lagi due2 tuh..ude kurus..

    mehlah singgahh kalau sesat kesini..nk jumpe si kecik tapi tinggi lampai tu.. :D

    ReplyDelete

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)