Friday, November 11, 2011

tahniah untukmu

tahniah untuk sepupu saya yang bernama AMINAH...

beliau akan bernikah malam ini..

barakallah lakuma!!
lagu maher zain yang tajuk barakallah itu ditujukan untuk anda
*sila search lagu tu sendiri ye..hehe...

untuk itu, ummi saya ada buat ini untuk beliau
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

kek biru selaut kasih selangit sayang
haha..

best tak nama yang aku bagi kat kek ko min??


sekian cerita tentang orang nak kawin malam ini

***************




ini cerita lain pulak...

sedang tok mami sibuk men'design' kek....



tasneem pun sibuk bekerja juga!!



mulut dah penuh dengan krim kek..


alahai tasneemku...

2 comments:

  1. tgk org pndai buat kek ni jeles betullah ;P

    ReplyDelete
  2. Meh la dtg sini..leh blaja wat kek free..hehe

    ReplyDelete

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)