Thursday, July 21, 2011

percubaan pertama

alhamdulillah....
saya telah selamat menerima CD yang saya order..
bukan Compact Disc
tapi Cloth Diapers..hehe

sebenarnya dah lama juga saya survey harga CD ni di pasaran..
agak mahal kalau beli dalam kuantiti yang sikit..
tapi kalau beli dalam bilangan yang banyak, harga bagi 1 unit jadi murah..
tapi tu lah..kena beli banyak..termenung juga kalau nak beli banyak kan..

ingat nak pakat dengan kawan2..
tapi tak tau nak pakat dengan siapa..
ditambah dengan sibuk dan lupa..
akhirnya niat tu kekal dalam hati.

sehinggalah tuan kedai u kids terbuka hati untuk jual CD ni
harga yang ditawarkan berpatutan..
anda boleh melawat kedainya dan beli apa yang anda berkenan (^_~)


untuk peringkat permulaan ni beli 5 je dulu...
baru nak belajar..hehe


hadiah untuk tasneem yang solehah


CD cap BABYLAND


amboi..seronoknya tasneem tu....

lagi satu...saya beli ini juga....

madu yaman..ini bukan cubaan pertama..ini dah masuh botol yang ke3
saya beli disini
sedap tau madu ni..


p/s: entry akan datang update pasal tasneem pulak..dah lama rasanya tak cerita pasal si manis tasneem..

No comments:

Post a Comment

jgn malu2..sila lah tulis dengan gembira (^_~)